Strony

piątek, 4 kwietnia 2014

Aupairkowe wieści ;)

Hej Kochani!

Od 2 tygodni zbieram się do napisania  posta na temat tego, co u mnie się dzieje, i co się działo od ostatniego posta, i ciągle coś!:/ 

Zaraz się za to zabieram, bo dużo się działo, mam o czym pisać! :)

Tymczasem donoszę, że interview mam za sobą, i wszystko co leżało w moim zakresie do zrobienia - zrobiłam! Aplikacja wypełniona, list napisany, filmik nagrany (mam tylko problemy z odtwarzaniem go na moim profilu, w pewnym momencie sie zacina, i nie chce iść dalej. Ale może moja konsultantka  w poniedziałek coś na to poradzi, bo ja nie mam pojęcia, co jest nie tak), interview też zaliczony i wszystkie dokumenty oddane. Pozostaje czekać na otwarcie roomu :)

Tymczasem zabieram się za pisanie następnej notki :)


Buziaki! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz