Strony

sobota, 16 czerwca 2012

Polska gola!

Oglądacie dzisiejszy mecz?! Mam nadzieję, że to zbędne pytanie:)
Ja muszę przyznać, że nie jestem fanką piłki nożnej, co nie zmienia faktu, że nie chciałabym mieć chłopaka piłkarza :P oj wtedy to bym oglądała wszystkie mecze :P
Wracając do tego, że nie jestem fanką piłki nożnej. Nigdy nie mogłam zrozumieć, jak można przez półtorej godziny oglądać 22 chłopaków biegających po boisku za piłką, w tą i z powrotem. To mecze "ważne", takie jak te teraz oglądam, ale tylko te, gdzie walczy nasza kadra:) Pierwszym meczem, który obejrzałam w całości był również mecz z Mistrzostw Europy - Polska : Niemcy. Było to chyba w czasie ostatniego Euro 2008 (wtedy kiedy Niemcy strzelili nam gola w ostatniej minucie). Potem chyba jeszcze oglądałam Polska : Austria. Ale następny mecz obejrzany w całości to dopiero otwarcie Euro 2012 i mecz Polska : Grecja. W obecnej sytuacji nawet nie wypada nie obejrzeć :) W końcu jesteśmy gospodarzami:) Żeby nie było, mecz z Rosją tez obejrzałam:) A dziś szykuję się na walkę z Czechami i bardzo bardzo liczę na naszych chłopców:) (ale akurat w tej drużynie nie widzę swojego przyszłego męża:P)

Do kibicowania zagrzewa mnie ten utwór, który nawiasem mówiąc, a właściwie pisząc, powinien być hymnem naszej reprezentacji: 

Oglądanie meczu będę sobie umilać paluszkami, rodzynkami w czekoladzie, czereśniami i Desperadosikiem :)



Swoją drogą, widziałyście to? Rozwaliło mnie :P hehe
Grupa A – cała prawda

A tymczasem wracam do nauki zarządzania, gdyż w poniedziałek czekają mnie 2 egzaminy:/ Przez godzinę zdążę coś tam jeszcze powtórzyć ;) Tymczasem trzymajmy kciuki za naszych!:)

10 komentarzy:

  1. Pytanie zbędne ;) cała Polska kibicuje!
    A co do chłopaka piłkarza, to chyba każda gdzieś tam o tym marzy ;) uważam, że najprzystojniejszy piłkarz na Euro 2012, to Pique! W końcu Shakira wiedziała kogo upolować.

    ps. podobno desperadosy są bardzo rakotwórcze. To mnie jakoś od nich odrzuciło i nie pamiętam kiedy ostatnio piłam to piwo.

    Miłego oglądania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy najprzystojniejszy, bo nie robiłam 'przeglądu':P Ale przystojny na pewno:)
      Wiedziała, wiedziała, tylko, że to może było na odwrót i to on ją upolował?:> hehe Ją też lubię:)

      Serio? Jeszcze nie natknęłam się nigdzie na taką informację, ale ja generalnie piwa nie piję:) Jeśli chodzi o Desperadosy to w całym swoim życiu wypiłam niecałe 4 butelki, bo tylko jedną z nich dałam radę wypić do końca :)

      Usuń
  2. Do nauki, a nie tylko blogi i mecze ! :ppp haha ;d Postaram sie pisac jak najczesciej i oczywiscie jak cos sie dzieje ... ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ciężko jakoś się za tą naukę zabrać. Już wolę nawet truskawki pielić, jak wczoraj:P hehe

      Usuń
  3. Też dzisiaj piłam desperadosa, szkoda że dzisiaj przegraliśmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, szkoda:/ Wierzyłam w naszych do końca...

      Usuń
  4. ja mialam ochote na Reddsa, ale musialam sie zadowolisc hiszpanskim winem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj hiszpańska Sangria z owocami jeszcze lepsza niż nasze piwo:)

      Usuń
  5. ale mi zrobilas smaka na desperadosa! chodzi za mna od jakiegos czasu a okazji nie ma bo w pubie ksoztuje 10 zlotych a na lawce tez tak srednio pic ;p

    co do prezentow dla hostki to mysle ze na pewno kupie jej jakies czekoladki a z tym drugim pomyslem bylas mi najblizej bo tez o tym myslalam - o jakis kosmetykach polskich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio szlam z miasta z kolega, mowilam mu ze mam ochote na desperadosa - wtedy pierwszy raz zobaczylam reklame tego lecha i musialam sprobowac ;p
    bardzo dobre a ja ogolnie lubie sam smak piwa wiec moze byc i bez ulepszaczy. Desperados jednak ma to cos w sobie :)
    Ania ( dream, work, hope, life)

    OdpowiedzUsuń