Strony

czwartek, 19 marca 2015

Pierwszy raz na plaży w tym roku

Tak jak pisałam w poprzednim poście, w minioną sobotę po raz pierwszy odwiedziłyśmy z dziewczynami plażę w tym roku. Nie planowałyśmy tego, ale w drodze do Navy Pier ujrzałyśmy taaaki piękny widok, i postanowiłyśmy nieco zboczyć z naszej trasy robiąc przerwę na kilka zdjęć :)





W tle widać John Hancock Tower (ten wieżowiec z dwoma 'rogami';)). Podobno z niego rozciąga się najlepszy widok na panoramę Chicago. Ciężko mi stwierdzić, czy najlepszy, bo dla mnie każdy widok z góry jest piękny. Ten wieżowiec odwiedziłam nocą, a Willis Tower za dnia, więc nawet nie porównam. Jedno jest pewne - oba widoki zapierają dech w piersiach :)




Takie zmrużone oczy, bo pod słońce :P Zdjęcie wcale nie planowane, Anna się bawiła aparatem, kiedy ja szłam w jej kierunku, i proszę co wyszło :)


Cały weekend był w klimacie jogowym, więc nie mogło zabraknąć tego i na plaży :P




Uwielbiam to zdjęcie niżej <3



Ustawcie się, zrobimy ładne selfie!


Nie zrozumiały :P



Uwielbiam to połączenie plaży z wieżowcami :)

A po spacerku był czas na kawkę na świeżym powietrzu :)


Do następnego! :)

6 komentarzy:

  1. Niesamowite widoki.. *.* zazdroszczę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki! :) fajne zdjęcia , obserwuję Twojego bloga :) zapraszam do mnie paulaintheusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi się marzy taka plaża! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia... faaaajna plaża! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne widoki, piękne niebo i ta plaża. Kocham ocean :)
    A w Chicago byłam w zeszłym roku i było naprawdę pięknie <3

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciała bym sobie pospacerować na takiej plaży ; )

    OdpowiedzUsuń