Strony

niedziela, 1 stycznia 2012

Witajcie w Nowym Roku! :)

Witam w Nowym Roku! :)

Kochani życzę Wam wszystkim z całego serca tego, czego sami sobie życzycie! Niech się spełnią Wasze marzenia (chociaż częściowo, przecież muszą zostać jeszcze na kolejne lata :P). Życzę wytrwałości w spełnianiu noworocznych postanowień i niech ten Nowy Rok będzie dla nas wszystkich lepszy niż 2011 lub chociaż równie dobry pod każdym względem :)

Wyjątkowo w tym roku mam kilka postanowień i muszę je dobrze przemyśleć i uporządkować, co by mieć większe szanse na ich realizację :P


Nie mam sylwestrowego OOTD, ale chociaż mała namiastka :P hehe Na zdjęciu powyżej trzymam tacę przepysznych kanapek mojej mamy:)
Ja w tym roku organizowałam małą domówkę dla kilku znajomych :) Miło spędziliśmy czas, a dziś oglądając zdjęcia z gry w Twistera nieźle się uśmiałam :P A Wy jak spędzałyście Sylwestra? Może jest ktoś chętny podzielić się ze mną tą informacją? :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz