Strony

czwartek, 8 października 2015

13 miesięcy!

Cześć i czołem!

Tak, tak, wielkie przeprosiny się należą! Bo kto to myślał, żeby nie pisać nic przez 4 miesiące??!!
Szczerze powiem, że był to bardzo napięty czas, dużo się działo, a potem nawalił mi komputer:/
Nie wiem czy to jakaś klątwa aupairek, ale ciągle się słyszy, że któraś ma ten problem... Szczerze? Chyba za dużo seriali oglądamy, i wirusy ściągamy :P haha Też się jednego nabawiłam, ale to w styczniu! Przy okazji teraźniejszej naprawy dowiedziałam się, że był to trojan, więc jestem tym bardziej dumna, że sama sobie z nim poradziłam:) W każdym razie teraz poszedł dysk, dużo stresu było, czy się uda wszystko odzyskać, miesiąc bez komputera, i prawie 200 zielonych mniej na koncie, ale komputer jest spowrotem. Ale muszę przyznać, że nie tak planowałam prowadzenie bloga! Ostatnio było podsumowanie 9 miesięcy, a tu już mi 13 dziś mija! Tak, tak.. przedłużyłam! wciąż piszę zza oceanu.
Od czerwca dużo się zmieniło, bo ostatnie miesiące w poprzedniej rodzinie były napięte, byłam na wakacjach w Meksyku, później w mojej host rodzinie powitaliśmy baby na pokładzie:) A później to już tylko pakowanie walizek, i ogarnianie wszystkiego na ostatnią chwilę. Jak zwykle!

W każdym razie już się uporałam jakoś ze wszystkim. Staram się odnaleźć w nowym miejscu. Mam tu więcej wolnego czasu, więc mam nadzieję, że z pisaniem będzie lepiej. Choć niczego nie obiecuję w związku z blogiem, ale tak jak pisałam wcześniej, i do czego mnie namawialiście tu wszyscy - założyłam stronę na facebooku, gdzie zamierzam w miarę często pisać. Będę pisać na bieżąco i postaram się nadrobić cały zaległy rok:) a muszę przyznać, ze dużo tego było! Gość musiał mi odzyskać na komputerze kilkadziesiąt tysięcy zdjęć, więc możecie sobie wyobrazić :)

Cieszę się, że ktoś mimo wszystko wciąż tu zagląda! Buziaki! :* 

To tyle na dziś... Zostawiam linka do fb: 


6 komentarzy:

  1. Dokładnie! W końcu napisałaś coś na blogu! Odzywaj się częściej i do zobaczenia w P..... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nowy wpis :) super, pisz częściej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Ruszył nowy, systematycznie prowadzony, oficjalny blog, w którym są zebrane wszystkie blogi au pair z Polski! Serdecznie zapraszam do dołączenia!
    http://aupair-poland.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy wszystkie aupair blogerki i blogerów do udziału konkursie na najlepszy au pair blog 2016. Informacje o konkursie i liste aktualnych blogów au pair znajdziecie na https://www.prowork.com.pl/regulamin-najlepszy-aupair-blog-2016_215_12_pl.html
    Wasze aktualne opinie i relacje o codziennym życiu au pair i waszych podróżach to świetna lektura nie tylko dla przyszłych au pair, ale dla wszystkich podróżniczych marzycieli:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy wreszcie wracam do pisania bloga i patrze na znajome twarze, widzę to samo co tu- zastój :D

    OdpowiedzUsuń